måndag 13 april 2020

NY BLOGG .....

Hej!

NI hittade hit
Bra!!

Mycket hund blir det ibland i mina inlägg
 men det blir väl så när man får 
en ny familjemedlem :-)
Han är ganska fin faktiskt.

Idag var det kallt ute igen nu på morgonen när vi gick våran promenad.
Typiskt aprilväder är det ju men ändå.
20 grader i solen på dagen men minus på morgonen.
Det är iaf skönt att sitta i solen i den mån jag klarar av det.
Jag är ju väldigt ljus känslig så det blir ju solglasögon o kepa på
om jag skall kunna vara i solen.
Förra sommaren fixade jag inte att vara i solen alls
men jag hoppas att det har blivit bättre i år..

Skall se om jag kan länka detta inlägg till den gamla bloggen,
det är lite enklare söknamn på den här så därför tänker jag byta.
Jag glömmer tyvärr själv bort vad sök namnet på den vanliga bloggen
är när någon frågar så då var det enklare att göra så här.
Problemet är bara att jag inte vet hur man länkar 🙈 
så typiskt mig..

Namnet på den ny bloggen är iaf:

pernillaga.blogspot.com

enkelt eller hur?
Mitt namn svårare än så skall det inte vara...
😀

Hoppas nu bara att det funkar att länka från den gamla till
den nya.

Ska försöka men är inte säker på att det går.
Önska mig lycka till.

/ P

(Bloggen är under uppbyggnad, kan ju inte sitta så länge
så jag får ta det lite pö om pö)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...