torsdag 7 maj 2020

Lite terapi

Ja jag måste ju ha något o göra när jag inte får jobba. Nej då men ja tycker det är kul att 
göra något.

Köpte en hållare till bajspåsarna men öglan gick sönder så jag fick lösa problemet 😊



Gjorde en liten ficka precis som hållaren o ja det blev rätt ok. 
Nöjd ? Ja faktiskt.

Passade bra gjorde den oxå.
Har kommit på många olika varianter av den
så det kommer nog flera.

Jag behövde en liten väska till min tele 
och min anteckningsbok


Så det fick bli en sådan oxå. Det blir ju bara några stunder varje dag så man får ha tålamod. Stress är inget för mig och det får ta den tid det tar. 

Den blev helt ok den oxå fast
jag inte gillar rosa men har man 
inget annat garn så får det var så.
Man tager vad man haver !

Nu får vi se vilket terapi arbete som
kommer här näst.
Det blir säkert bra.

Nu hoppas vi att helgen blir bra oxå
med mycket sol o värme.

/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...