fredag 12 juni 2020

Lite Terapi ....

Det har blivit lite terapi
den sista tiden och det är bara bra..
Det är så härligt att jag nu äntligen kan göra något
som jag tycker är kul och som jag inte
får ont i huvudet av..

Det kan bero på att det jag gör går ganska fort att göra 
så det blir inte så långa stunder som jag sitter med det.

Nu har det blivit en ganska nyttig sak om man tänker på 
miljön.

Tvättbara 
Face pads/Scrubbies/Bomullsrondeller

(kalla det vad du vill)



Antingen med eller utan förvarings/tvättpåse.


Det är faktiskt riktigt roligt att göra dom så
jag är nöjd över det jag har gjort.
Det kommer nog flera inlägg med dessa 
rondeller/pads i olika färger framöver.

Kan man få för många av dom ????
Kanske påsar men inte rondeller.
Det går nog alltid åt och skulle dom bli 
missfärgade så är det bara att göra nya 😀


Har kommit på att jag kan göra olika tjocka 
beroende helt på vad jag vill ha.
Jag använder mig av Bomullsgarn 8/4.
Ska leta efter garn 8/8 så får jag testa
tjockleken på den, kanske blir för tjock men då river 
det väl bra i ansiktet och 
då blir jag förhoppningsvis ren iaf..
😊

Märker nu att det blir mycket handarbeta på bloggen men det är mitt nya
liv som ser ut såhär så då får det vara så..
Läs om ni vill 
eller
låt bli.

Nä nu är det mat dax 
Trevlig kväll
/P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...