torsdag 24 december 2020

Det blev en riktig bra Jul.

Det blev faktiskt lite vitt ute idag 
men det va frost men det är ok för mig.
Jag fick min jul som jag ville
ha den.
Alla barnen va hemma ❤️
Det var så roligt att Robin och Alex kom oxå. Det var ju inte meningen att dom 
skulle komma men nu gjorde dom det.
Det känns så bra att vi va allihop som vanligt ❣️


Efter en mättande frulle med gröt, skinka
och vörtbröd så va vi mätta och belåtna.
Efter en stunds med massa skratt och skoj så var det dax för julklapparna.
Jag tror att alla blev nöjda :)

Denna fina blomma fick vi av 
Robin o Alexandra.

Sen kom Tomten såklart :) 
Rufus var väldigt fundersam vad detta va för något.
Sen blev det sängen 1 timme innan Kalle o sedan blev det vågrätt läge i soffan
och snart är det Karl-Bertil.

Tack ALLA för en fin dag
GOD JUL ❣️
 /P








 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...