onsdag 30 december 2020

Nu letar jag vidare!

  
Hej alla!! 

Åå så trist, det sista jag gör efter att skrivit ett långt inlägg så tryckte jag på fel knapp o raderade ALLT!!!
Jag blir så trött på mig själv.
Blir så trött på allt strul med denna blogg som jag inte kan använda hur jag vill.
Mycket strular så detta blir nog det sista inlägget här.
Har hittat en annan sida där jag kan både lägga upp bilder och videos med appen o det funkar! Det gillar jag! Vet inte om jag kan flytta mina inlägg dit men jag forskar på det och samtidigt så kommer jag nog att skaffa mig en domän kopplad till bloggen och mina handarbetes blogg så att det blir en enklare adress att skriva för er, och enklare för mig att komma ihåg. 
Vet inte om det är så poppis att skriva denna adressen här så jag skriver den på insta istället! 
Så nya adressen finns på insta!!
Hoppas alla får en trevlig kväll och en bra Nyårs kväll !!
Kram P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...