måndag 28 december 2020

Nu mår vi gott ❣️



Ha ha i morse blev det kaos när ja insåg att jag vridit kylskåpet på lite för högt 
Haha Mjölken hade massa is i sig och var mycket kall och god.

Nu är vi i vagnen uppe på fjället 
sedan i går morse har det kommit ca 40 cm snö ❄️ 
Sofie har varit ute o skottat flera ggr både igår och idag.
Jag fick knappt upp dörren på förstugan i morse, så mycket snö har det kommit.
Vi fick skotta en gång i morse innan jag gick ut med lille Ruffe.
Han försvann i snön, det är så mycket snö så att när han står där det är skottat så går snön över han. Haha.
Han ser rolig ut när han försöker hoppa i snön för att ta sig fram. 





Det är så mycket snö  ❄️ 
Ååå vad jag älskar vintern och just nu när det 
bara är några minus, dessvärre så 
blåser det småspik och kraftiga vindbyar 
men det går det oxå.


Han har varit ute o lekt i snö flera ggr så 
att han inte vill få in till och med. 


Nu ligger vi och leker i sängen inne i värmen så nu mår han gott, och nu somna han oxå. 

Ha en fin kväll 
Det ska vi ha i vinterlandskapet.

/P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...