fredag 15 maj 2020

Lite av allt 😁

Jag gör lite men i min egen takt sĂ„ allt 
tar sĂ„dan tid men jag gör ju 
bara saker till mig sjÀlv sÄ det finns inget slutdatum som tur Àr.

Hittade denna husvagn som jag nu funderar pÄ att kanske fÄ till.

Tycker den ser ganska rolig ut.
Vi fÄr se det kanske hÀnder framöver :)

Dessa mugg underlÀgg har jag försökt mig pÄ men nÀ det Àr inget som ja vissar upp hÀr Àn iaf. Jag fÄr nog öva lite till tror ja och göra om o göra rÀtt för min blev inte sÄ fin som pÄ bilden kan jag ju sÀga.

Under veckan har vi eldat hihi 
Det snöa ute eller rÀttare sagt haglade 3 ggr under samma dag sÄ dÄ Àr det tillÄtet att elda.

Ni kan ju gissa om han va nöjd dÄ lill Rufus
Han har Àven hittat en ny favorit plats nÀr husse Àr hemma.

Om han fick sÄ skulle ligga dÀr i flera timmar han tycker det Àr sÄ skönt.

Hoppas nu pÄ en fin helg!

/ P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu pĂ„ kvĂ€llarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det Ă€r verkligen b...