söndag 24 maj 2020

Gör om och Gör rätt visst men Hur många ggr ????


Precis ??

Hur många ggr kan man gör om o göra rätt??
Det är en bra fråga, blir jag inte nöjd så bara måste jag och sådan har jag ALDRIG varit förut.

Jag har iaf gjort om Rufus hundkorg igen men nu gjorde jag den efter storleken på han säng som vi beställt. Den skulle bli några cm större bara i omkrets så det skulle bli bra!!


Leka i korgen gick bra under tiden som jag gjorde den 
och det var ju jätte kul :)
Sedan efter många veckor kom äntligen han nya säng ....


Men hallå 
DOM HAR SKICKAT FEL STORLEK!!!
Gissa om jag blev sur nu är ju korgen alldeles för STOR!!
Jag blir galen snart..


Har mailat dom flera ggr men får inget gehör för det 
så det är väl bara att acceptera att kudden inte riktigt 
passar honom, han ligger iden iaf
och med en extra gosig filt så får det väl gå bra
men det är ju så typiskt.
Får se hur länga jag orkar se att den är för stor
innan jag gör om den...
SKIT!!


När Liten blir stor så kan vad som helst
hända på stan tydligen.


Hm hon är nog inte så liten längre.
Utan vi får nog acceptera att hon är en trotsig Fjortis nu :)

Så mycket mer än så här har inte hänt på sistone.
Ha en fin dag

/P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...