söndag 7 juni 2020

En trevlig helg/dag

I helgen har vi Campat !
Fri Campat.
Det är så härligt att bara ta vagnen och åka dit vi vill.

I helgen bar det iväg till Mosaren i väse.
En liten sjö med fin badplats och mysig skog att vandra i.



Litet o mysigt så där i skogen trivs jag bra!

❤️
Jag har fått höra att det va Mammas favorit plats
när hon bodde hemma i sin ungdom.
Hon bodde i närheten o dom va ett gäng som brukade va där.
Så det känns lite speciellt när man är där.
❤️

Vi skulle ha åkt dit i fredags men då regnade det så mycket så 
vi åkte i går istället, men det gör inget.
Det finns inget bättre än att bara sitta o 
lyssna på fåglarna som kvittrar o höra hur det
susar i trädkronorna.
Det är så lugnande.

Ruffe gillade oxå skogen kan ja lova, han sprang 
huller om buller o nosade överallt.
Det va nytt för han att få springa lös, 
för han kommer inte riktigt när vi ropar 
på han men det blir bättre och
vi släpper lös han bara när vi är ensamma.
Pappa och Kitt och Molly kom förbi 
och då lekte dom fyrbenta härligt på stranden ❤️
Tack för besöket det va mycket trevligt! 

Nu är det söndag kväll så nu blir det vila
vila och vila i kväll o i morgon. 

Ser att det finns några stycken som läser 
bloggen så jag ska försöka att uppdatera mera.

Trevlig kväll 

/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...