fredag 24 juli 2020

Fasadbyte på g !!!!

God Morron eller Lunch kanske :)

Nu är vi iaf på g.
Imorse började fasaden falla på huset.



I går satte dom upp ställningen så nu händer det.



Snart är den blå färgen ett minne blott.
Förrådet skall oxå få ett ansiktslyft :) 

Huset och förrådet kommer att bli Grå
med vita knutar, det blir även vitt
runt fönstren. 

Jag tror att det kommer att bli snyggt.
Vi börjar med huset för det är mest jobb så tar
vi förrådet när det passar, jag hoppas iaf att 
det blir denna sommar :)


Jag och Ruffe har flytt fältet för det är sådant väsen.
Det är en granne till som byter fasad så det är ett 
himla väsen.



Vi drog till vagnen och campar på parkeringen :) 
Visst det höres hit oxå men det är mycket lugnare här än hemma. 

Nästa helt ska vi prova en ny liten camping, 
vid en sjö så jag hoppas att det blir bra.

Nu är det bara 2 v kvar tills nästa läkarbesök sedan 
kommer domen om jag får börja jobba eller inte.
Jag håller mina tummar på att jag får!!!

Ha en trevlig helg 
/P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...