måndag 20 juli 2020

Provade något nytt.


I dag provade jag något nytt här i min ensamhet.
Sofie och Anders tog en dagstur till 
Strömstad 
Hade gärna varit med, men så långa
dagsturer klarar jag inte.
Så jag o Rufus har mått gott o bara varit 
Slappa hela dagen.

Till lunch provade jag att göra 
Pannkaksmuffins!
Det smakade som ugnspannkaka
men den blev inte kletig ini som
min ugnspannkaka alltid blir så den 
var riktig god.



Ser lite konstiga ut men smakade gott.

Sedan blev det att göra en ny sats med 
Filbunkar. 
Jag fattar inte varför jag aldrig har gjort detta förut?
Det är super enkelt och så gott! 



Har köpt små burkar med logg som jag kan använda när jag förvarar dom i kylen.
Dom skall stå ute under plast i 1 dygn innan man ställer in dom i kylen.
Trodde aldrig att jag skulle klara detta men jo då, jag kan mer än vad jag tror.

Några promenader mellan skurarna blev det oxå, härligt men jag blir så trött men det får jag slå bort för det gör mig så gott. 
Hoppas på mindre skurar i morgon.
Ää det gör egentligen inget för nu 
har jag en vanlig regnkappa, så jag slipper använda den fodrade för det blir lite varmt kan jag lova.

Ha en fin dag 

/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...