onsdag 19 augusti 2020

Promenad på Kilene

Hej

Idag blev det en promenad på Kilene.
Det är så lugnt och skönt där ute.



Som vanligt har han full koll på vad som händer i skogen
medan jag inte hör ett smack.



Denna spång gick vi över men det var svårt att pricka rätt
tyckte han.
Han trillade igenom flera gånger.
Han satte tassarna mellan plankorna, han har så små tassar 
så dom passade precis mellan plankorna.



Det var lättare att gå bredvid tyckte han :) 





Det finns mycket fina grillplatser efter lederna där ute i skogen.
Härligt varmt var det så vi gick barkbanan tillbaka för den var i skogen så 
det blev lite skugga,nackdelen som jag inte
tänkte på var ju att jag hade bara Foppisar
på fötterna så jag vet inte hur många
ggr jag tömde dom på vägen tillbaka
  :(  .

Sedan åkte vi hem o då var han trött så då passade jag på att ensamträna
homon.
Det gick jätte bra, inte ett pip sa han.
Så nu är vi uppe i 1,5 timme.
Yippi
Det går framåt..
:)

Ha en fin em
/ P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...