onsdag 5 april 2023

Lite Påsk mm

Hej svejs!        

Nu är det snart Påsk och jag ska vara nästan helt ensam, hundarna är så klart med mig ♥️

 Sååååååå underbart 😍  

Är slut efter resan till Lofsdalen, men det visste jag innan jag åkte att det skulle bli så här och det är tyvärr mitt liv nu efter smällen. Det funkar så helt enkelt. Inga tårar över det, det är som det är. Det är väldigt viktigt att när jag gör något, så gäller det att ta vara på stunden ordentligt och njuta istället! 

Nu skall jag som jag skrev att dom övriga i familjen ska åka bort och jag har skickat med dom mina Enhörningar 🦄.

Dom ska till Arboga på 🐣 Påskkalas, så nu får vi se om det är någon som vill ha en liten Enhörning 🦄 



Har packat dom i sellofanpapper och gjort dom fina inför resan.

Jag måste försöka att bli av med lite av allt jag gör för nu är det fullt i mitt hobbyrum, finns ingen mera förvaringsplats tyvärr. Alla lådor och skåp är fulla med garn eller mjukdjur som jag har virkat. Så nu håller jag tummarna för att inte allt är med hem tillbaka 

Hoppas ni alla får en 

Trevlig Påsk 

/P

1 kommentar:

  1. Anonym21:43

    Hej Pernilla.
    Jag har också en "reservblogg" i jansigvardsjoberg.blogspot.com. Vi får se hur länge jag håller jsbild.wordpress.com. Har även jsbild.se. Ibland är Wordpress bökig när det gäller att lägga in widgets.
    Ha det gott.

    SvaraRadera

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...