torsdag 8 juni 2023

Lite altan pyssel đŸ‘đŸ»

Japp nu har jag fixat pĂ„ altanen sĂ„ nu kan jag njuta av sköna sommar mornar med en 

kopp latte och en lugn stund ❣️



 Inget mĂ€rkvĂ€rdigt men sĂ„ skönt att ha en lite plats att hĂ€mta andan pĂ„.

Har gjort nĂ„gra amplar i makramĂ© som sommarblommorna fĂ„r hĂ€nga i. 

Jag Ă€r nöjd, har aldrig gjort sĂ„dana förut. 


Denna gula blev jag mest nöjd med! 

Den passade sÄ bra ihop med den lila fÀrgen pÄ blommorna.





Jordgubbarna fick en fin ampel dom oxÄ sÄ klart.
Hur gör man för att skriva text brevid en bild?? 
NĂ„gon som vet?

NI fÄr ha en fin sommar.
/P

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu pĂ„ kvĂ€llarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det Ă€r verkligen b...