torsdag 16 juli 2020

Några till påsar..

Nu börjar det likna något.
Fler o fler Pads börjar bli klara, 
nu återstår bara dom vita sedan är allt garn 
slut och vad ska jag göra då?


Grå och Rosa 


Lila, Grön och Gul.
Nu har jag så mycket påsar o Pads så jag har hela livet om ingen vill köpa förstås? 

Vi köpte ingen hund. Jag 
tror vi köpte en padda :)

Idag är en varm dag igen efter alla dessa dagar med regn o åska. 
Så nu är huvudvärken på g igen, fasen 
jag fixar inte värmen längre, jag som älskar
det. Tråkigt men sant.

Ps. Jag fixade tillverkningen av filbunkarna, 
inte lika goda som Farmors men mycket bättre än köpta, så det blir flera sådana kan jag lova Ds.
Ha en fin dag 
/P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...