torsdag 16 juli 2020

Test test

Testar en ny app för bloggen, den app jag 
köpte för flera år sedan funkar inte längre
så jag letar o letar hittade en som jag använder men den kan man inte lägga in bilder från så då måste jag använda datorn iaf o det blir bara krångligt. 
Skriver gärna från datorn men den är inte alltid med o då vill jag ha en app som funkar! 
Testar denna ett tag så får jag se.

Idag när  jag och Rufus tog en promenad så såg jag detta härliga hav av Vild Hallon!
Jag älskar hallon,
i våras så satte jag egna buskar med hallon men det verkar inte som om dom vill samarbeta i år.
Jag hoppas på att det blir bättre
nästa år iaf.





Önskar att jag hade detta hav på tomten så 
jag kunde plocka hur mycket jag bara ville.
Tänk vad gott o ha nyplockade hallon på
hemma gjord filbunke. 
Smaskens :)

Idag satte jag omgång nr 2 av filbunke.
Den första blev bra men inte lika god som Farmors men mycket godare än den man köper och för 
att få bästa minnes smaken av den så var jag 
tvungen att köpa Kaffegrädde och så klart,
det fick jag alltid på Torp..
Kanske inte så nyttigt men ack så gott.
Undrar hur farmor gjorde sina ”bunkar”
det receptet hade hon nog i huvudet. 

Ikväll är Ruffe och jag ensamma så nu ska vi mysa 
o snart krypa till kojs.

Trevlig kväll 
/P

Nä hä på denna app kunde ja inte publicera om ja inte köpte den. Jag blir galen snart !!!
Vill inte köp en app till som slutar funka!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...