torsdag 13 augusti 2020

Fricamping är livet det.

Det har varit underbara dagar i skogen. 
Jag o Ruffe har mått så bra där ute, 
bara gjort vad vi har lust med och vilat hela dagen om vi ville.
Badat och myst hela tiden.

Denna skog är helt underbar den levererar på alla sätt.
Skogens Guld,
Lila Ljung som lyser så fint överallt,



Många hav av lingon utspridda,



Massa blåbär finns det fortfarande,

Denna skog har ALLT som iaf jag önskar mig❣️

Under en av promenaderna så hamnade vi
på andra sidan sjön o där finns det oxå en badplats fast liten med 2 bryggor.

Trodde nästan att han skulle
hoppa i men han bara speglade sig.

Sedan satt han vakt igen :)


Den sängen är perfekt för han att sitta och titta ut och hålla span på allt som han ser.
Det är underslafen på våningssängen.
Den har han gjort till sin plats nu :)

Inte för att var tjatig 
men vi har haft härliga dagar för oss själva
och jag hade ingen lust att åka hem.
Åker nog tillbaka flera gånger innan denna sommar är slut.

/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...