söndag 20 december 2020

Det blir jul i år oxå....

Fast en mycket konstig sådan 
på alla sätt.
Granen blev klädd och lite paket 
finns det under iaf.



Det som kommer bli mest konstig är
väl att inte fira jul med alla mina barn, det är 
2:a ggn det sker sedan barnen
föddes, men för det är det 
lika konstigt.
Jag vill ju så klart ha mina barn runt mig men det vill väll alla föräldrar så det är 
väl inte så konstigt.
Denna jul blir knäpp pga av Covid, så det
är bara att stå ut. Tur iaf att det finns flera 
dagar under julen och ses på ❤️




Slängde ett öga på Snap kartan nu och 
tänk vad glad jag hade blivit om det fanns snö så man kunde göra en sådan gubbe, då hade jag varit lycklig!!






Jag längtar såååååå mycket efter att få åka till vagnen men eftersom jag inte får köra bil än så får jag bara sitta här o vänta men efter jul,
DÅ kan ingen stoppa mig, då åker jag !!!!


I detta tråkiga väder så blir det mycket mys med denna lilla goding.
Jag bara älskar när han kommer o vill krypa in under filten och mysa ❤️
Tycker så synd om han nu när vi inte kan få våra långpromenader längre.
Jag saknar dom o jag tror han gör det oxå, men bara jag blir bättre så ska vi gå ut o gå igen.
Detta tråkiga regnande gör mig inte friskare precis, jag blir galen på detta trista vädret snart. 
JAG VILL HA SNÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Mina Pads :)


Detta är den Vanliga modellen

Detta är Puff modellen

Nu ligger dom ute till försäljning på olika sidor men om någon vet någon som vill köpa så hör av er :) 

Nej nu skall jag vila skallen en stund för i morgon skall jag till sjukgymnasten kl 09 så så blir det att gå upp tidigt. Det är ingen hitt men jag måste få hjälp med balansnerven så jag blir bra snart.

Ha en fin kväll 

/P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En natt till i min lilla Camper!

  Det börjar bli lite kallt nu på kvällarna men 13 grader nu i skrivande stund, hindrar inte mig för att ta en tur igen.  Det är verkligen b...